We hebben het ingevoerde auto kenteken VXNX77 gevonden.
Het voertuig is van het merk KOBER
en de handelsbenaming is MC 28 DE/T.
Deze Bedrijfsauto is N.v.t. en
in het jaar 1982 voor het eerst geregistreerd in
het buitenland.
De waarde inclusief bpm en btw van uw auto euro.
U dient de auto met kenteken VXNX77 voor 18-07-2026 APK te laten keuren. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het kenteken.
Er zijn momenteel geen openstaande terugroepacties bekend voor uw auto met het kenteken VXNX77.
Algemeen
Voertuigsoort
Bedrijfsauto
Plaats chassisnummer
op r. balk 090 cm v. vooras
Catalogusprijs
Bruto BPM
Wam verzekerd
ja
Tenaamstellen mogelijk
ja
Zuinigheidslabel
Geschiedenis en APK
Laatste kilometerstand registratie
2022, Geen oordeel
Aanvang tenaamstelling
09-12-2002
Eerste afgifte Nederland
10-04-1998
Eerste toelating
21-07-1982
Vervaldatum APK
18-07-2026
Wacht op keuren
Voor het kopen van een auto is het uiteraard goed om te weten of de auto met kenteken VXNX77 geen schade verleden heeft en de kilometerstand klopt. Deze informatie hebben we momenteel niet tot onze beschikking, hiervoor verwijzen we u naar auto verleden.
Voor deze datum moet de auto gekeurd zijn anders mag je er niet meer mee rijden. Wel mag de auto nog 2 maanden na het verlopen van de APK datum stilstaan op de openbare weg. Je mag de auto 2 maanden voor het verstrijken van de vervaldatum laten keuren met behoud van de oorspronkelijke APK vervaldatum.
APK Lichte voertuigen
04-07-2024, 10:52
Geen gebreken gevonden
APK Lichte voertuigen
18-07-2022, 13:12
Tijdens de controle 1 gebrek(en) gevonden:
1 x Overmatige olielekkage
APK Lichte voertuigen
14-06-2022, 09:25
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Brandstoflekkage
1 x Overmatige olielekkage
1 x Ruitenwisserinstallatie werkt niet goed
APK Lichte voertuigen
22-06-2020, 11:52
Geen gebreken gevonden
APK Lichte voertuigen
16-10-2018, 16:27
Tijdens de controle 5 gebrek(en) gevonden:
1 x Absorptiecoefficient te hoog
2 x Remverschil op 1 as te groot
2 x Ruitenwisserinstallatie ontbreekt
1 x Uitlaatsysteem niet gasdicht
4 x Richtingaanwijzers werkt niet (goed)
Nieuwe eigenaar
09-12-2002
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
Eerste toelating Nederland
10-04-1998
De auto is voor het eerst geregistreerd in Nederland, als deze datum gelijk is met de eerste toelating weet je zeker dat het geen import auto is.
Eerste toelating
21-07-1982
De eerste keer dat het voertuig een kenteken heeft gekregen waar ook ter wereld.
Wij proberen een complete historie te tonen van het voertuig VXNX77. Hiervoor maken we gebruik van verschillende bronnen. Toch kan het voorkomen dat de historie niet helemaal volledig is.
Er zijn heel veel verzekeringen met verschillende voorwaarden en het is lastig om te bepalen welke verzekering het beste bij je past. Met Pricewise kun je autoverzekeringen vergelijken en afsluiten.
Je kan de auto met kenteken VXNX77 gemakkelijk online verkopen.
De eerste en de goedkoopste methode is je auto zelf verkopen door deze te delen via sociaal media. Druk op de knop in het menu om deze link te delen. Type er een eerlijk verhaal bij met een realistische prijs aangezien je de auto middels deze manier vaak verkoopt aan een bekende. Vraag je vrienden het bericht te delen voor een groter bereik.
De tweede optie is de auto zelf verkopen middels een platform. Bij Marktplaats Auto heeft u elke maand 1 miljoen potentiƫle autokopers. De kans op een succesvolle verkoop is daarmee 2 x zo groot als waar dan ook.
De derde mogelijkheid is de auto direct verkopen middels een auto inkoper. Deze geeft voor elke auto binnen 24 uur een bod opbasis van de beschikbare gegevens en overige informatie. De grootste van europa is Wijkopenautos.
Als vierde optie is laten verkopen. Hierbij voer je de benodigde gegevens van je auto in zoals het kenteken en dan gaat Ikwilvanmijnautoaf op zoek naar een autodealer welke interesse heeft.
Wilt u gedetailleerde waarde van het voertuig VXNX77, het aantal eigenaren of schade verleden willen inzien? Druk dan op onderstaande knop voor meer informatie.