We hebben het ingevoerde auto kenteken NHJR10 gevonden.
Het voertuig is van het merk TOYOTA
en de handelsbenaming is STARLET 1.3 E2.
Deze Personenauto is ROOD en
in het jaar 1995 voor het eerst geregistreerd in
Nederland.
De waarde inclusief bpm en btw van uw auto euro.
U dient de auto met kenteken NHJR10 voor 27-05-2025 APK te laten keuren. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het kenteken.
Er zijn momenteel geen openstaande terugroepacties bekend voor uw auto met het kenteken NHJR10.
Algemeen
Voertuigsoort
Personenauto
Plaats chassisnummer
r. tegen schutbord onder motorkap
Catalogusprijs
Bruto BPM
2.037
Wam verzekerd
ja
Tenaamstellen mogelijk
ja
Zuinigheidslabel
Geschiedenis en APK
Laatste kilometerstand registratie
2023, Onlogisch
Aanvang tenaamstelling
13-04-2023
Eerste afgifte Nederland
27-12-1995
Eerste toelating
27-12-1995
Vervaldatum APK
27-05-2025
Wacht op keuren
Voor het kopen van een auto is het uiteraard goed om te weten of de auto met kenteken NHJR10 geen schade verleden heeft en de kilometerstand klopt. Deze informatie hebben we momenteel niet tot onze beschikking, hiervoor verwijzen we u naar auto verleden.
Voor deze datum moet de auto gekeurd zijn anders mag je er niet meer mee rijden. Wel mag de auto nog 2 maanden na het verlopen van de APK datum stilstaan op de openbare weg. Je mag de auto 2 maanden voor het verstrijken van de vervaldatum laten keuren met behoud van de oorspronkelijke APK vervaldatum.
APK Lichte voertuigen
08-05-2024, 12:41
Geen gebreken gevonden
APK Lichte voertuigen
29-04-2024, 10:10
Tijdens de controle 1 gebrek(en) gevonden:
1 x Remverschil op 1 as te groot
APK Lichte voertuigen
22-04-2024, 12:59
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Uitlaatsysteem niet gasdicht
1 x Remverschil op 1 as te groot
1 x Rem-, parkeerremkabel ondeugdelijk
Nieuwe eigenaar
13-04-2023
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
APK Lichte voertuigen
11-04-2023, 16:09
Geen gebreken gevonden
APK Lichte voertuigen
06-04-2023, 11:58
Tijdens de controle 1 gebrek(en) gevonden:
1 x Remverschil op 1 as te groot
APK Lichte voertuigen
01-04-2022, 13:49
Geen gebreken gevonden
Nieuwe eigenaar
06-07-2021
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
APK Lichte voertuigen
15-04-2021, 12:49
Geen gebreken gevonden
APK Lichte voertuigen
23-04-2020, 14:40
Geen gebreken gevonden
APK Lichte voertuigen
20-04-2020, 10:37
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Remverschil op 1 as te groot
2 x Band beschadigd
2 x Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af
Nieuwe eigenaar
18-10-2019
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
APK Lichte voertuigen
15-05-2019, 13:28
Tijdens de controle 1 gebrek(en) gevonden:
2 x Band onvoldoende profiel
APK Lichte voertuigen
25-05-2018, 11:36
Geen gebreken gevonden
APK
23-05-2017, 12:54
Tijdens de controle 1 gebrek(en) gevonden:
1 x Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK
08-05-2015, 08:59
Tijdens de controle 2 gebrek(en) gevonden:
1 x Schokdemper niet aanwezig/werkt niet goed 5.*.28
1 x Stofhoes van de aandrijfas dicht niet af 5.*.16
APK
05-05-2015, 10:08
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Stofhoes van de aandrijfas dicht niet af 5.*.16
1 x Remverschil op 1 as te groot 5.*.38
1 x Schokdemper niet aanwezig/werkt niet goed 5.*.28
Eerste toelating Nederland
27-12-1995
De auto is voor het eerst geregistreerd in Nederland, als deze datum gelijk is met de eerste toelating weet je zeker dat het geen import auto is.
Eerste toelating
27-12-1995
De eerste keer dat het voertuig een kenteken heeft gekregen waar ook ter wereld.
Wij proberen een complete historie te tonen van het voertuig NHJR10. Hiervoor maken we gebruik van verschillende bronnen. Toch kan het voorkomen dat de historie niet helemaal volledig is.
2 x
Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af
15-05-2019
2 x
Band onvoldoende profiel
23-05-2017
1 x
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
08-05-2015
1 x
Schokdemper niet aanwezig/werkt niet goed 5.*.28
08-05-2015
1 x
Stofhoes van de aandrijfas dicht niet af 5.*.16
05-05-2015
1 x
Stofhoes van de aandrijfas dicht niet af 5.*.16
05-05-2015
1 x
Remverschil op 1 as te groot 5.*.38
05-05-2015
1 x
Schokdemper niet aanwezig/werkt niet goed 5.*.28
1 Benzine - Brandstof/verbruik
Brandstofverbruik buiten
Brandstofverbruik gecombineerd
Brandstofverbruik stad
CO2 uitstoot gecombineerd
Emissiecode
1
Geluidsniveau rijdend
Geluidsniveau stationair
83 dB
Netto maximum vermogen
55,00 kW
Uiterlijk en inrichting
Inrichting
hatchback
Eerste kleur
ROOD
Tweede kleur
Niet geregistreerd
Aantal zitplaatsen
Aantal deuren
2
Lengte
Breedte
Technisch
Type
Uitvoering
Aantal Cilinders
4
Cilinderinhoud
1.296 cm³
Er zijn heel veel verzekeringen met verschillende voorwaarden en het is lastig om te bepalen welke verzekering het beste bij je past. Met Pricewise kun je autoverzekeringen vergelijken en afsluiten.
Je kan de auto met kenteken NHJR10 gemakkelijk online verkopen.
De eerste en de goedkoopste methode is je auto zelf verkopen door deze te delen via sociaal media. Druk op de knop in het menu om deze link te delen. Type er een eerlijk verhaal bij met een realistische prijs aangezien je de auto middels deze manier vaak verkoopt aan een bekende. Vraag je vrienden het bericht te delen voor een groter bereik.
De tweede optie is de auto zelf verkopen middels een platform. Bij Marktplaats Auto heeft u elke maand 1 miljoen potentiƫle autokopers. De kans op een succesvolle verkoop is daarmee 2 x zo groot als waar dan ook.
De derde mogelijkheid is de auto direct verkopen middels een auto inkoper. Deze geeft voor elke auto binnen 24 uur een bod opbasis van de beschikbare gegevens en overige informatie. De grootste van europa is Wijkopenautos.
Als vierde optie is laten verkopen. Hierbij voer je de benodigde gegevens van je auto in zoals het kenteken en dan gaat Ikwilvanmijnautoaf op zoek naar een autodealer welke interesse heeft.
Wilt u gedetailleerde waarde van het voertuig NHJR10, het aantal eigenaren of schade verleden willen inzien? Druk dan op onderstaande knop voor meer informatie.