We hebben het ingevoerde auto kenteken BXDJ74 gevonden.
Het voertuig is van het merk MERCEDES-BENZ
en de handelsbenaming is O 530 G.
Deze Bus is N.v.t. en
in het jaar 2009 voor het eerst geregistreerd in
Nederland.
De waarde inclusief bpm en btw van uw auto euro.
U dient de auto met kenteken BXDJ74 voor 22-03-2026 APK te laten keuren. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het kenteken.
Er zijn momenteel geen openstaande terugroepacties bekend voor uw auto met het kenteken BXDJ74.
Algemeen
Voertuigsoort
Bus
Plaats chassisnummer
r. op voorste dwarsbalk
Catalogusprijs
Bruto BPM
Wam verzekerd
ja
Tenaamstellen mogelijk
ja
Zuinigheidslabel
Geschiedenis en APK
Laatste kilometerstand registratie
,
Aanvang tenaamstelling
29-03-2022
Eerste afgifte Nederland
10-11-2009
Eerste toelating
10-11-2009
Vervaldatum APK
22-03-2026
Wacht op keuren
Voor het kopen van een auto is het uiteraard goed om te weten of de auto met kenteken BXDJ74 geen schade verleden heeft en de kilometerstand klopt. Deze informatie hebben we momenteel niet tot onze beschikking, hiervoor verwijzen we u naar auto verleden.
Voor deze datum moet de auto gekeurd zijn anders mag je er niet meer mee rijden. Wel mag de auto nog 2 maanden na het verlopen van de APK datum stilstaan op de openbare weg. Je mag de auto 2 maanden voor het verstrijken van de vervaldatum laten keuren met behoud van de oorspronkelijke APK vervaldatum.
Controleapparaten
22-03-2024, 14:03
Geen gebreken gevonden
APK Zware voertuigen
21-03-2024, 12:05
Tijdens de controle 2 gebrek(en) gevonden:
1 x Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
1 x Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
APK Zware voertuigen
15-03-2023, 11:45
Geen gebreken gevonden
APK Zware voertuigen
31-03-2022, 14:10
Tijdens de controle 1 gebrek(en) gevonden:
1 x Afgedekt onderdeel niet beoordeeld 5.1b.3
Controleapparaten
29-03-2022, 13:29
Geen gebreken gevonden
Nieuwe eigenaar
29-03-2022
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
Nieuwe eigenaar
10-02-2022
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
APK Zware voertuigen
27-01-2021, 12:44
Tijdens de controle 1 gebrek(en) gevonden:
1 x Remlicht werkt niet (goed)
APK Zware voertuigen
19-02-2020, 16:16
Tijdens de controle 1 gebrek(en) gevonden:
1 x Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK Zware voertuigen
16-01-2019, 11:32
Tijdens de controle 2 gebrek(en) gevonden:
1 x Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
1 x Mistlicht ondeugdelijk bevestigd
APK
11-02-2015, 12:09
Tijdens de controle 2 gebrek(en) gevonden:
1 x Werking/toestand verplicht licht/retroreflector 5.*.55
1 x Afstelling dimlicht 5.*.56
Nieuwe eigenaar
10-11-2009
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
Eerste toelating Nederland
10-11-2009
De auto is voor het eerst geregistreerd in Nederland, als deze datum gelijk is met de eerste toelating weet je zeker dat het geen import auto is.
Eerste toelating
10-11-2009
De eerste keer dat het voertuig een kenteken heeft gekregen waar ook ter wereld.
Wij proberen een complete historie te tonen van het voertuig BXDJ74. Hiervoor maken we gebruik van verschillende bronnen. Toch kan het voorkomen dat de historie niet helemaal volledig is.
1 x
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
21-03-2024
1 x
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
31-03-2022
1 x
Afgedekt onderdeel niet beoordeeld 5.1b.3
27-01-2021
1 x
Remlicht werkt niet (goed)
19-02-2020
1 x
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
16-01-2019
1 x
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
16-01-2019
1 x
Mistlicht ondeugdelijk bevestigd
11-02-2015
1 x
Werking/toestand verplicht licht/retroreflector 5.*.55
11-02-2015
1 x
Afstelling dimlicht 5.*.56
Eigenaarhistorie
10-11-2009
Auto eigenaar nummer 1
10-02-2022
Auto eigenaar nummer 2
29-03-2022
Auto eigenaar nummer 3
1 Diesel - Brandstof/verbruik
Brandstofverbruik buiten
Brandstofverbruik gecombineerd
Brandstofverbruik stad
CO2 uitstoot gecombineerd
Emissiecode
5
Geluidsniveau rijdend
Geluidsniveau stationair
Netto maximum vermogen
220,00 kW
Uiterlijk en inrichting
Inrichting
bus
Eerste kleur
N.v.t.
Tweede kleur
N.v.t.
Aantal zitplaatsen
45
Aantal deuren
0
Lengte
1.794 cm
Breedte
255 cm
Technisch
Type
CITARO G
Uitvoering
A
Aantal Cilinders
6
Cilinderinhoud
11.967 cm³
Er zijn heel veel verzekeringen met verschillende voorwaarden en het is lastig om te bepalen welke verzekering het beste bij je past. Met Pricewise kun je autoverzekeringen vergelijken en afsluiten.
Je kan de auto met kenteken BXDJ74 gemakkelijk online verkopen.
De eerste en de goedkoopste methode is je auto zelf verkopen door deze te delen via sociaal media. Druk op de knop in het menu om deze link te delen. Type er een eerlijk verhaal bij met een realistische prijs aangezien je de auto middels deze manier vaak verkoopt aan een bekende. Vraag je vrienden het bericht te delen voor een groter bereik.
De tweede optie is de auto zelf verkopen middels een platform. Bij Marktplaats Auto heeft u elke maand 1 miljoen potentiƫle autokopers. De kans op een succesvolle verkoop is daarmee 2 x zo groot als waar dan ook.
De derde mogelijkheid is de auto direct verkopen middels een auto inkoper. Deze geeft voor elke auto binnen 24 uur een bod opbasis van de beschikbare gegevens en overige informatie. De grootste van europa is Wijkopenautos.
Als vierde optie is laten verkopen. Hierbij voer je de benodigde gegevens van je auto in zoals het kenteken en dan gaat Ikwilvanmijnautoaf op zoek naar een autodealer welke interesse heeft.
Wilt u gedetailleerde waarde van het voertuig BXDJ74, het aantal eigenaren of schade verleden willen inzien? Druk dan op onderstaande knop voor meer informatie.