We hebben het ingevoerde auto kenteken 79VTDS gevonden.
Het voertuig is van het merk CITROEN
en de handelsbenaming is BERLINGO 2.0HDI 600.
Deze Bedrijfsauto is N.v.t. en
in het jaar 2000 voor het eerst geregistreerd in
Nederland.
De waarde inclusief bpm en btw van uw auto euro.
U dient de auto met kenteken 79VTDS voor 02-06-2025 APK te laten keuren. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het kenteken.
Er zijn momenteel geen openstaande terugroepacties bekend voor uw auto met het kenteken 79VTDS.
Algemeen
Voertuigsoort
Bedrijfsauto
Plaats chassisnummer
r. op randprofiel onder motorkap
Catalogusprijs
Bruto BPM
Wam verzekerd
ja
Tenaamstellen mogelijk
ja
Zuinigheidslabel
Geschiedenis en APK
Laatste kilometerstand registratie
2023, Logisch
Aanvang tenaamstelling
09-06-2023
Eerste afgifte Nederland
28-12-2000
Eerste toelating
28-12-2000
Vervaldatum APK
02-06-2025
Wacht op keuren
Voor het kopen van een auto is het uiteraard goed om te weten of de auto met kenteken 79VTDS geen schade verleden heeft en de kilometerstand klopt. Deze informatie hebben we momenteel niet tot onze beschikking, hiervoor verwijzen we u naar auto verleden.
Voor deze datum moet de auto gekeurd zijn anders mag je er niet meer mee rijden. Wel mag de auto nog 2 maanden na het verlopen van de APK datum stilstaan op de openbare weg. Je mag de auto 2 maanden voor het verstrijken van de vervaldatum laten keuren met behoud van de oorspronkelijke APK vervaldatum.
APK Lichte voertuigen
31-05-2024, 15:31
Tijdens de controle 2 gebrek(en) gevonden:
1 x Ruitenwisserinstallatie werkt niet goed
1 x Band onvoldoende profiel
Nieuwe eigenaar
09-06-2023
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
APK Lichte voertuigen
02-06-2023, 15:37
Tijdens de controle 2 gebrek(en) gevonden:
1 x Mistlicht werkt niet (goed)
1 x Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
Nieuwe eigenaar
29-09-2022
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
Nieuwe eigenaar
01-10-2021
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
APK Lichte voertuigen
30-09-2021, 15:41
Geen gebreken gevonden
Nieuwe eigenaar
02-10-2019
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
APK Lichte voertuigen
16-11-2018, 15:36
Geen gebreken gevonden
APK
15-05-2017, 11:50
Tijdens de controle 5 gebrek(en) gevonden:
1 x Stadslicht ontbreekt
1 x Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
1 x Overmatige olielekkage
1 x Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt
1 x Band onvoldoende profiel
APK
22-03-2016, 09:27
Tijdens de controle 4 gebrek(en) gevonden:
1 x Afstelling dimlicht 5.*.56
1 x Werking/toestand verplicht licht/retroreflector 5.*.55
1 x Band met onvoldoende draagvermogen (load-index) 5.*.27
1 x Band met onvoldoende spanning 5.*.27
APK
25-02-2015, 15:06
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Verbinding stuurinrichting teveel speling 5.*.29
1 x Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
1 x Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Eerste toelating Nederland
28-12-2000
De auto is voor het eerst geregistreerd in Nederland, als deze datum gelijk is met de eerste toelating weet je zeker dat het geen import auto is.
Eerste toelating
28-12-2000
De eerste keer dat het voertuig een kenteken heeft gekregen waar ook ter wereld.
Wij proberen een complete historie te tonen van het voertuig 79VTDS. Hiervoor maken we gebruik van verschillende bronnen. Toch kan het voorkomen dat de historie niet helemaal volledig is.
1 x
Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
15-05-2017
1 x
Stadslicht ontbreekt
15-05-2017
1 x
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
15-05-2017
1 x
Overmatige olielekkage
15-05-2017
1 x
Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt
15-05-2017
1 x
Band onvoldoende profiel
22-03-2016
1 x
Afstelling dimlicht 5.*.56
22-03-2016
1 x
Werking/toestand verplicht licht/retroreflector 5.*.55
22-03-2016
1 x
Band met onvoldoende draagvermogen (load-index) 5.*.27
22-03-2016
1 x
Band met onvoldoende spanning 5.*.27
25-02-2015
1 x
Verbinding stuurinrichting teveel speling 5.*.29
25-02-2015
1 x
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
25-02-2015
1 x
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
1 Diesel - Brandstof/verbruik
Brandstofverbruik buiten
Brandstofverbruik gecombineerd
Brandstofverbruik stad
CO2 uitstoot gecombineerd
Emissiecode
3
Geluidsniveau rijdend
Geluidsniveau stationair
84 dB
Netto maximum vermogen
66,00 kW
Uiterlijk en inrichting
Inrichting
gesloten opbouw
Eerste kleur
N.v.t.
Tweede kleur
N.v.t.
Aantal zitplaatsen
Aantal deuren
0
Lengte
Breedte
172 cm
Technisch
Type
Uitvoering
Aantal Cilinders
4
Cilinderinhoud
1.997 cm³
Er zijn heel veel verzekeringen met verschillende voorwaarden en het is lastig om te bepalen welke verzekering het beste bij je past. Met Pricewise kun je autoverzekeringen vergelijken en afsluiten.
Je kan de auto met kenteken 79VTDS gemakkelijk online verkopen.
De eerste en de goedkoopste methode is je auto zelf verkopen door deze te delen via sociaal media. Druk op de knop in het menu om deze link te delen. Type er een eerlijk verhaal bij met een realistische prijs aangezien je de auto middels deze manier vaak verkoopt aan een bekende. Vraag je vrienden het bericht te delen voor een groter bereik.
De tweede optie is de auto zelf verkopen middels een platform. Bij Marktplaats Auto heeft u elke maand 1 miljoen potentiƫle autokopers. De kans op een succesvolle verkoop is daarmee 2 x zo groot als waar dan ook.
De derde mogelijkheid is de auto direct verkopen middels een auto inkoper. Deze geeft voor elke auto binnen 24 uur een bod opbasis van de beschikbare gegevens en overige informatie. De grootste van europa is Wijkopenautos.
Als vierde optie is laten verkopen. Hierbij voer je de benodigde gegevens van je auto in zoals het kenteken en dan gaat Ikwilvanmijnautoaf op zoek naar een autodealer welke interesse heeft.
Wilt u gedetailleerde waarde van het voertuig 79VTDS, het aantal eigenaren of schade verleden willen inzien? Druk dan op onderstaande knop voor meer informatie.