We hebben het ingevoerde auto kenteken 57RNRN gevonden.
Het voertuig is van het merk OPEL
en de handelsbenaming is COMMODORE AUTOMATIC.
Deze Personenauto is BLAUW en
in het jaar 1979 voor het eerst geregistreerd in
het buitenland.
De waarde inclusief bpm en btw van uw auto euro.
U dient de auto met kenteken 57RNRN voor 30-06-2025 APK te laten keuren. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het kenteken.
Er zijn momenteel geen openstaande terugroepacties bekend voor uw auto met het kenteken 57RNRN.
Algemeen
Voertuigsoort
Personenauto
Plaats chassisnummer
tegen schutbord onder motorkap
Catalogusprijs
Bruto BPM
Wam verzekerd
ja
Tenaamstellen mogelijk
ja
Zuinigheidslabel
Geschiedenis en APK
Laatste kilometerstand registratie
2023, Geen oordeel
Aanvang tenaamstelling
21-02-2019
Eerste afgifte Nederland
14-06-2005
Eerste toelating
10-09-1979
Vervaldatum APK
30-06-2025
Wacht op keuren
Voor het kopen van een auto is het uiteraard goed om te weten of de auto met kenteken 57RNRN geen schade verleden heeft en de kilometerstand klopt. Deze informatie hebben we momenteel niet tot onze beschikking, hiervoor verwijzen we u naar auto verleden.
Voor deze datum moet de auto gekeurd zijn anders mag je er niet meer mee rijden. Wel mag de auto nog 2 maanden na het verlopen van de APK datum stilstaan op de openbare weg. Je mag de auto 2 maanden voor het verstrijken van de vervaldatum laten keuren met behoud van de oorspronkelijke APK vervaldatum.
APK Lichte voertuigen
30-06-2023, 09:25
Tijdens de controle 6 gebrek(en) gevonden:
1 x Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
1 x Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
1 x Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
1 x Remverschil op 1 as te groot
1 x Brandstoflekkage
1 x Lichtbeeld dimlicht onjuist
APK Lichte voertuigen
25-06-2021, 13:34
Tijdens de controle 7 gebrek(en) gevonden:
1 x Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd
1 x Remleiding door corrosie aangetast
1 x Overmatige olielekkage
1 x Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
1 x Ruitensproeierinstallatie werkt niet
1 x Remverschil op 1 as te groot
1 x Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK Lichte voertuigen
14-06-2019, 09:32
Tijdens de controle 8 gebrek(en) gevonden:
1 x Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
1 x Roestschadereparatie ondeugdelijk
2 x Roestschade veerschotel
1 x Stadslicht werkt niet (goed)
1 x Overmatige olielekkage
1 x Oprolmechanisme gordel werkt niet
1 x Band beschadigd
1 x Accu ondeugdelijk bevestigd
Nieuwe eigenaar
21-02-2019
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
APK
20-08-2014, 11:36
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Overmatige olielekkage
2 x Veersysteem gebroken/gescheurd/corrosie/ondeug. bev. 5.*.28
1 x Remverschil op 1 as te groot 5.*.38
Eerste toelating Nederland
14-06-2005
De auto is voor het eerst geregistreerd in Nederland, als deze datum gelijk is met de eerste toelating weet je zeker dat het geen import auto is.
Eerste toelating
10-09-1979
De eerste keer dat het voertuig een kenteken heeft gekregen waar ook ter wereld.
Wij proberen een complete historie te tonen van het voertuig 57RNRN. Hiervoor maken we gebruik van verschillende bronnen. Toch kan het voorkomen dat de historie niet helemaal volledig is.
1 x
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
30-06-2023
1 x
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
30-06-2023
1 x
Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
30-06-2023
1 x
Remverschil op 1 as te groot
30-06-2023
1 x
Brandstoflekkage
30-06-2023
1 x
Lichtbeeld dimlicht onjuist
25-06-2021
1 x
Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd
25-06-2021
1 x
Remleiding door corrosie aangetast
25-06-2021
1 x
Overmatige olielekkage
25-06-2021
1 x
Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
25-06-2021
1 x
Ruitensproeierinstallatie werkt niet
25-06-2021
1 x
Remverschil op 1 as te groot
25-06-2021
1 x
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
14-06-2019
1 x
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
14-06-2019
1 x
Roestschadereparatie ondeugdelijk
14-06-2019
2 x
Roestschade veerschotel
14-06-2019
1 x
Stadslicht werkt niet (goed)
14-06-2019
1 x
Overmatige olielekkage
14-06-2019
1 x
Oprolmechanisme gordel werkt niet
14-06-2019
1 x
Band beschadigd
14-06-2019
1 x
Accu ondeugdelijk bevestigd
20-08-2014
1 x
Overmatige olielekkage
20-08-2014
2 x
Veersysteem gebroken/gescheurd/corrosie/ondeug. bev. 5.*.28
20-08-2014
1 x
Remverschil op 1 as te groot 5.*.38
Uw APK van uw auto verloopt over 82 dagen, je kunt je voertuig al twee maanden voor de APK vervaldatum opnieuw laten keuren zonder dat de APK datum van het kentken verschuift. Kwikfit heeft vestigingen over heel Nederland en heeft een hoge klanttevredenheid.
Er zijn heel veel verzekeringen met verschillende voorwaarden en het is lastig om te bepalen welke verzekering het beste bij je past. Met Pricewise kun je autoverzekeringen vergelijken en afsluiten.
Je kan de auto met kenteken 57RNRN gemakkelijk online verkopen.
De eerste en de goedkoopste methode is je auto zelf verkopen door deze te delen via sociaal media. Druk op de knop in het menu om deze link te delen. Type er een eerlijk verhaal bij met een realistische prijs aangezien je de auto middels deze manier vaak verkoopt aan een bekende. Vraag je vrienden het bericht te delen voor een groter bereik.
De tweede optie is de auto zelf verkopen middels een platform. Bij Marktplaats Auto heeft u elke maand 1 miljoen potentiƫle autokopers. De kans op een succesvolle verkoop is daarmee 2 x zo groot als waar dan ook.
De derde mogelijkheid is de auto direct verkopen middels een auto inkoper. Deze geeft voor elke auto binnen 24 uur een bod opbasis van de beschikbare gegevens en overige informatie. De grootste van europa is Wijkopenautos.
Als vierde optie is laten verkopen. Hierbij voer je de benodigde gegevens van je auto in zoals het kenteken en dan gaat Ikwilvanmijnautoaf op zoek naar een autodealer welke interesse heeft.
Wilt u gedetailleerde waarde van het voertuig 57RNRN, het aantal eigenaren of schade verleden willen inzien? Druk dan op onderstaande knop voor meer informatie.