We hebben het ingevoerde auto kenteken 32JSZ4 gevonden.
Het voertuig is van het merk CHEVROLET
en de handelsbenaming is MATIZ.
Deze Personenauto is ORANJE en
in het jaar 2009 voor het eerst geregistreerd in
Nederland.
De waarde inclusief bpm en btw van uw auto € 8.795,00 euro.
U dient de auto met kenteken 32JSZ4 voor 17-09-2025 APK te laten keuren. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het kenteken.
Er zijn momenteel geen openstaande terugroepacties bekend voor uw auto met het kenteken 32JSZ4.
Algemeen
Voertuigsoort
Personenauto
Plaats chassisnummer
midden tegen schutbord onder motorkap
Catalogusprijs
€ 8.795,00
Bruto BPM
711
Wam verzekerd
ja
Tenaamstellen mogelijk
ja
Zuinigheidslabel
B
Geschiedenis en APK
Laatste kilometerstand registratie
2024, Logisch
Aanvang tenaamstelling
22-10-2024
Eerste afgifte Nederland
22-08-2009
Eerste toelating
22-08-2009
Vervaldatum APK
17-09-2025
Wacht op keuren
Voor het kopen van een auto is het uiteraard goed om te weten of de auto met kenteken 32JSZ4 geen schade verleden heeft en de kilometerstand klopt. Deze informatie hebben we momenteel niet tot onze beschikking, hiervoor verwijzen we u naar auto verleden.
Voor deze datum moet de auto gekeurd zijn anders mag je er niet meer mee rijden. Wel mag de auto nog 2 maanden na het verlopen van de APK datum stilstaan op de openbare weg. Je mag de auto 2 maanden voor het verstrijken van de vervaldatum laten keuren met behoud van de oorspronkelijke APK vervaldatum.
Nieuwe eigenaar
22-10-2024
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
APK Lichte voertuigen
17-09-2024, 16:17
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Onderdeel van ABS beschadigd/gescheurd/gebroken
1 x Band onvoldoende profiel
1 x Stadslicht werkt niet (goed)
APK Lichte voertuigen
12-09-2023, 15:13
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
1 x Fusee(kogel) te veel speling
1 x Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK Lichte voertuigen
18-07-2022, 16:07
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
1 x Overmatige olielekkage
1 x Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK Lichte voertuigen
30-08-2021, 16:02
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Gevaar losraken deel aan buitenzijde
1 x Stuurbekrachtiger functioneert niet (goed)
1 x Stuurkogel of -koppeling te veel speling
APK Lichte voertuigen
25-08-2020, 12:48
Tijdens de controle 4 gebrek(en) gevonden:
1 x Uitlaatsysteem niet gasdicht
1 x Overmatige olielekkage
2 x Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
1 x Kentekenplaat ondeugdelijk bevestigd
APK Lichte voertuigen
16-09-2019, 14:57
Tijdens de controle 1 gebrek(en) gevonden:
1 x Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK Lichte voertuigen
05-09-2018, 16:26
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
2 x Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
1 x Onderdeel stuurbekrachtiger ernstige lekkage
1 x Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd
APK
03-08-2017, 15:26
Tijdens de controle 4 gebrek(en) gevonden:
1 x Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd
1 x Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
1 x Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
1 x Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
APK
31-08-2015, 15:30
Tijdens de controle 4 gebrek(en) gevonden:
1 x Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
2 x Werking/toestand verplicht licht/retroreflector 5.*.55
1 x Remverschil op 1 as te groot 5.*.38
1 x Trommel-/schijfrem draait niet/onvoldoende vrij 5.*.31
Terugroepactie (hersteld)
17-12-2014
In de ABS-unit kan corrosie optreden, waardoor er gelvorming ontstaat in de module. Hierdoor is het mogelijk, dat een klep in de unit niet correct sluit.
Nieuwe eigenaar
22-08-2009
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
Eerste toelating Nederland
22-08-2009
De auto is voor het eerst geregistreerd in Nederland, als deze datum gelijk is met de eerste toelating weet je zeker dat het geen import auto is.
Eerste toelating
22-08-2009
De eerste keer dat het voertuig een kenteken heeft gekregen waar ook ter wereld.
Wij proberen een complete historie te tonen van het voertuig 32JSZ4. Hiervoor maken we gebruik van verschillende bronnen. Toch kan het voorkomen dat de historie niet helemaal volledig is.
In de ABS-unit kan corrosie optreden, waardoor er gelvorming ontstaat in de module. Hierdoor is het mogelijk, dat een klep in de unit niet correct sluit.
Meer informatie
Geconstateerde gebreken APK
17-09-2024
1 x
Onderdeel van ABS beschadigd/gescheurd/gebroken
17-09-2024
1 x
Band onvoldoende profiel
17-09-2024
1 x
Stadslicht werkt niet (goed)
12-09-2023
1 x
Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
12-09-2023
1 x
Fusee(kogel) te veel speling
12-09-2023
1 x
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
18-07-2022
1 x
Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
18-07-2022
1 x
Overmatige olielekkage
18-07-2022
1 x
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
30-08-2021
1 x
Gevaar losraken deel aan buitenzijde
30-08-2021
1 x
Stuurbekrachtiger functioneert niet (goed)
30-08-2021
1 x
Stuurkogel of -koppeling te veel speling
25-08-2020
1 x
Uitlaatsysteem niet gasdicht
25-08-2020
1 x
Overmatige olielekkage
25-08-2020
2 x
Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
25-08-2020
1 x
Kentekenplaat ondeugdelijk bevestigd
16-09-2019
1 x
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
05-09-2018
2 x
Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
05-09-2018
1 x
Onderdeel stuurbekrachtiger ernstige lekkage
05-09-2018
1 x
Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd
03-08-2017
1 x
Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd
03-08-2017
1 x
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
03-08-2017
1 x
Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
03-08-2017
1 x
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
31-08-2015
1 x
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
31-08-2015
2 x
Werking/toestand verplicht licht/retroreflector 5.*.55
31-08-2015
1 x
Remverschil op 1 as te groot 5.*.38
31-08-2015
1 x
Trommel-/schijfrem draait niet/onvoldoende vrij 5.*.31
Eigenaarhistorie
22-08-2009
Auto eigenaar nummer 1
22-10-2024
Auto eigenaar nummer 2
1 Benzine - Brandstof/verbruik
Brandstofverbruik buiten
4,20 l/100km
Brandstofverbruik gecombineerd
5,20 l/100km
Brandstofverbruik stad
6,90 l/100km
CO2 uitstoot gecombineerd
119 g/km
Emissiecode
4
Geluidsniveau rijdend
71 dB
Geluidsniveau stationair
79 dB
Netto maximum vermogen
38,00 kW
Uiterlijk en inrichting
Inrichting
hatchback
Eerste kleur
ORANJE
Tweede kleur
Niet geregistreerd
Aantal zitplaatsen
5
Aantal deuren
4
Lengte
350 cm
Breedte
Technisch
Type
Uitvoering
111
Aantal Cilinders
3
Cilinderinhoud
796 cm³
Er zijn heel veel verzekeringen met verschillende voorwaarden en het is lastig om te bepalen welke verzekering het beste bij je past. Met Pricewise kun je autoverzekeringen vergelijken en afsluiten.
Je kan de auto met kenteken 32JSZ4 gemakkelijk online verkopen.
De eerste en de goedkoopste methode is je auto zelf verkopen door deze te delen via sociaal media. Druk op de knop in het menu om deze link te delen. Type er een eerlijk verhaal bij met een realistische prijs aangezien je de auto middels deze manier vaak verkoopt aan een bekende. Vraag je vrienden het bericht te delen voor een groter bereik.
De tweede optie is de auto zelf verkopen middels een platform. Bij Marktplaats Auto heeft u elke maand 1 miljoen potentiële autokopers. De kans op een succesvolle verkoop is daarmee 2 x zo groot als waar dan ook.
De derde mogelijkheid is de auto direct verkopen middels een auto inkoper. Deze geeft voor elke auto binnen 24 uur een bod opbasis van de beschikbare gegevens en overige informatie. De grootste van europa is Wijkopenautos.
Als vierde optie is laten verkopen. Hierbij voer je de benodigde gegevens van je auto in zoals het kenteken en dan gaat Ikwilvanmijnautoaf op zoek naar een autodealer welke interesse heeft.
Wilt u gedetailleerde waarde van het voertuig 32JSZ4, het aantal eigenaren of schade verleden willen inzien? Druk dan op onderstaande knop voor meer informatie.