We hebben het ingevoerde auto kenteken 19BDXR gevonden.
Het voertuig is van het merk RENAULT
en de handelsbenaming is KANGOO 1.9 DTI EURO 2000.
Deze Bedrijfsauto is N.v.t. en
in het jaar 2002 voor het eerst geregistreerd in
Nederland.
De waarde inclusief bpm en btw van uw auto euro.
U dient de auto met kenteken 19BDXR voor 15-09-2018 APK te laten keuren. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het kenteken.
Er zijn momenteel geen openstaande terugroepacties bekend voor uw auto met het kenteken 19BDXR.
Algemeen
Voertuigsoort
Bedrijfsauto
Plaats chassisnummer
onder r. voorzitting op dwarsbalk
Catalogusprijs
Bruto BPM
Wam verzekerd
ja
Tenaamstellen mogelijk
Zuinigheidslabel
Geschiedenis en APK
Laatste kilometerstand registratie
,
Aanvang tenaamstelling
08-09-2018
Eerste afgifte Nederland
28-06-2002
Eerste toelating
28-06-2002
Vervaldatum APK
15-09-2018
Wacht op keuren
Voor het kopen van een auto is het uiteraard goed om te weten of de auto met kenteken 19BDXR geen schade verleden heeft en de kilometerstand klopt. Deze informatie hebben we momenteel niet tot onze beschikking, hiervoor verwijzen we u naar auto verleden.
Voor deze datum moet de auto gekeurd zijn anders mag je er niet meer mee rijden. Wel mag de auto nog 2 maanden na het verlopen van de APK datum stilstaan op de openbare weg. Je mag de auto 2 maanden voor het verstrijken van de vervaldatum laten keuren met behoud van de oorspronkelijke APK vervaldatum.
Nieuwe eigenaar
08-09-2018
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
APK
15-09-2017, 16:32
Tijdens de controle 7 gebrek(en) gevonden:
1 x Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
2 x Band onvoldoende profiel
2 x Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
1 x Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd
1 x Stuurkogel of -koppeling te veel speling
1 x Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
1 x Dim-, grootlicht werkt niet (goed)
APK
04-10-2016, 15:36
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Werking/toestand verplicht licht/retroreflector 5.*.55
1 x Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd 5.*.11
1 x Overmatige olielekkage
APK
04-11-2015, 16:17
Tijdens de controle 4 gebrek(en) gevonden:
1 x Airbag- en/of gordelspansysteem functioneert niet goed
1 x Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
2 x Band onvoldoende profiel 5.*.27
2 x Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig 5.*.43
APK
19-11-2014, 15:11
Tijdens de controle 5 gebrek(en) gevonden:
1 x Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
1 x Stofhoes van de aandrijfas dicht niet af 5.*.16
1 x Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
1 x Onderdeel reminrichting ondeugdelijk 5.*.31
1 x Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig 5.*.43
Eerste toelating Nederland
28-06-2002
De auto is voor het eerst geregistreerd in Nederland, als deze datum gelijk is met de eerste toelating weet je zeker dat het geen import auto is.
Eerste toelating
28-06-2002
De eerste keer dat het voertuig een kenteken heeft gekregen waar ook ter wereld.
Wij proberen een complete historie te tonen van het voertuig 19BDXR. Hiervoor maken we gebruik van verschillende bronnen. Toch kan het voorkomen dat de historie niet helemaal volledig is.
1 x
Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
15-09-2017
2 x
Band onvoldoende profiel
15-09-2017
2 x
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
15-09-2017
1 x
Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd
15-09-2017
1 x
Stuurkogel of -koppeling te veel speling
15-09-2017
1 x
Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
15-09-2017
1 x
Dim-, grootlicht werkt niet (goed)
04-10-2016
1 x
Werking/toestand verplicht licht/retroreflector 5.*.55
04-10-2016
1 x
Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd 5.*.11
04-10-2016
1 x
Overmatige olielekkage
04-11-2015
1 x
Airbag- en/of gordelspansysteem functioneert niet goed
04-11-2015
1 x
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
04-11-2015
2 x
Band onvoldoende profiel 5.*.27
04-11-2015
2 x
Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig 5.*.43
19-11-2014
1 x
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
19-11-2014
1 x
Stofhoes van de aandrijfas dicht niet af 5.*.16
19-11-2014
1 x
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
19-11-2014
1 x
Onderdeel reminrichting ondeugdelijk 5.*.31
19-11-2014
1 x
Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig 5.*.43
Uw APK van uw auto verloopt over -2263 dagen, je kunt je voertuig al twee maanden voor de APK vervaldatum opnieuw laten keuren zonder dat de APK datum van het kentken verschuift. Kwikfit heeft vestigingen over heel Nederland en heeft een hoge klanttevredenheid.
Er zijn heel veel verzekeringen met verschillende voorwaarden en het is lastig om te bepalen welke verzekering het beste bij je past. Met Pricewise kun je autoverzekeringen vergelijken en afsluiten.
Je kan de auto met kenteken 19BDXR gemakkelijk online verkopen.
De eerste en de goedkoopste methode is je auto zelf verkopen door deze te delen via sociaal media. Druk op de knop in het menu om deze link te delen. Type er een eerlijk verhaal bij met een realistische prijs aangezien je de auto middels deze manier vaak verkoopt aan een bekende. Vraag je vrienden het bericht te delen voor een groter bereik.
De tweede optie is de auto zelf verkopen middels een platform. Bij Marktplaats Auto heeft u elke maand 1 miljoen potentiƫle autokopers. De kans op een succesvolle verkoop is daarmee 2 x zo groot als waar dan ook.
De derde mogelijkheid is de auto direct verkopen middels een auto inkoper. Deze geeft voor elke auto binnen 24 uur een bod opbasis van de beschikbare gegevens en overige informatie. De grootste van europa is Wijkopenautos.
Als vierde optie is laten verkopen. Hierbij voer je de benodigde gegevens van je auto in zoals het kenteken en dan gaat Ikwilvanmijnautoaf op zoek naar een autodealer welke interesse heeft.
Wilt u gedetailleerde waarde van het voertuig 19BDXR, het aantal eigenaren of schade verleden willen inzien? Druk dan op onderstaande knop voor meer informatie.